Program lojalnościowy

Program lojalnościowy dla zarejestrowanych Klientów sklepu Babaria.

Dla wszystkich naszych stałych i zarejestrowanych w sklepie Klientów mamy przygotowany specjalny program, w którym za wszystkie zakupy dokonane w naszym sklepie przyznajemy punkty. Punkty naliczane są według poniższego przelicznika:

Każde wydane 10 zł to 1 pkt

Robiąc systematyczne zakupy mogą Państwo zbierać punkty, a następnie wymieniać je na poszczególne produkty z naszej oferty. Pierwsze nagrody można odebrać już od zebranych 40 punktów. 

Stan punktów można sprawdzać w zakładce Moje konto, po zalogowaniu się w sklepie. W zakładce Moje konto można również zapoznać się z listą produktów oraz za jaką wartość punktów można je wymienić.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji i życzymy przyjemnych zakupów. 

 

 

Jak przystąpić do programu lojalnościowego?

Każdy użytkownik, który zarejestruję się w naszym sklepie zbiera punkty na swoim koncie za dokonane zakupy

1 pkt = 10 zł

 

Jak mogę sprawdzić ilość punktów?

Każdy Klient po zalogowaniu się w naszym sklepie może sprawdzić ilość zgromadzonych punktów na swoim koncie klikając na zakładkę 'Moje konto'

 

Jak wymienić punkty na nagrody?

Aby wymienić punkty zebrane w programie na produkty, należy zalogować się w sklepie na swoje konto, a następnie w zakładce 'Moje konto' w sekcji 'Program lojalnościowy' kliknąć na link: 'Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty' Po kliknięciu pojawi się lista produktów dostępna do wymiany w programie lojalnościowym, oraz wartości punktowe jakie są potrzebne do wymiany danego produktu. Jeżeli na koncie zgromadzona jest ilość punktów pozwalająca na wymianę danego produktu, należy kliknąć na ikonkę 'wymień'. 

Po kliknięciu 'wymień' produkt pojawi się na liście "Wymienione produkty" w zakładce 'Moje konto' sekcja 'Program lojalnościowy'. W tym miejscu widoczny będzie również status procesu wymiany. 

W taki sposób można dodać do listy kilka produktów, jeżeli pozwala na to ilość zgromadzonych punktów. 

Jeżeli nie będzie wystarczającej liczby punktów pojawi się komunikat 'Nie masz wystarczająco punktów, aby wymienić je na ten produkt'

 

Kiedy najlepiej wymienić punkty na nagrody?

Najlepszym momentem na wymianę punktów jest dzień, w którym Klient składa zamówienie w sklepie. W takim przypadku wymienione produkty zostaną dodane do przesyłki i będą widnieć na paragonie lub fakturze jako produkt z 99% rabatem. 

Punkty na nagrody można wymienić również w dowolnym momencie bez konieczności składania normalnego zamówienia w sklepie. Produkty zgłoszone do wymiany zostaną przygotowane i wysłane do Klienta przesyłką kurierską pobraniową. Klient wówczas przy odbiorze paczki płaci jedynie za koszt przesyłki kurierskiej oraz wartość 1% wymienionych produktów. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl